I sincerely thanks to those who credited me as the original author or linked back to my blog since you got out some or whole of my posts or copy-paste it. Please do your own original post.
DO NOT HOT LINKING Please!
You are free to write anything but please respect each other.
^^.
Thank you for visiting my blog
and your appreciation.. :D



Saturday, November 20, 2010

Baek Seung Jo's Diary 3 Special Episode

Posted by wikewiw at 1:04 AM
Membuat Baek Seung Jo's Junior
Creating Baek Seung Jo's Junior


Ada apa ini? Semua orang menatap ku dan berbisik-bisik
Kayanya Oh Ha Ni bikin masalah lagi.
Aku merasa Gak nyaman, sangat tidak nyaman
What's is tit? Everyone staring at me and whispering
Seems Oh Ha Ni makes another problem
Dia hamil?? Gak mungkin!
She's pregnant?? Unbelievable!

"Kamu sedih karena aku tidak begitu senang tentang bayi. Aku hanya tercengang"
Sejak bertemu dengan mu, beberapa tahun belakangan aku sangat kewalahan.
Kita menikah tiba-tiba tanpa mengharapkannya, dan lisensi pernikahan kita buat begitu saja..
Semuanya kacau krn tidak ada satupun berjalan sesuai rencana
"You're sad because I am not happy about the baby. I was just shock "
Since i met you, this last year I am so
Suddenly we got married, without expected it , and our marriege license reported such a way.
Everything cahotic because nothing going as planned.


Sejujurnya  aku ingin menjagamu sepanjang hari
Rambut mu yang basah setelah mandi, atau hembusan nafasmu yang bisa aku rasakan di punggungku
Di malam aku tidak bisa tidur tanpa menjagamu: akan menggangguku
Be honest, i wanna hold you everu single day
Your wet hair after taking shower, or your breathe which i can feel on my back
The nights i can't sleep without hold you: will bug me


Aku sangat terkejut, semua usahaku harus berakhir krn seorang bayi.
Meskipun aku sangat yakin kalau kamu tidak hamil
Bagaimanapun juga, melihat kamu dan orang tua kita sangat kecewa membuatku menginginkan seorang bayi
I am so shock, all my efforts end cause of a baby.
Though I am sure enough if you're not pregnant
Even though, seeing you and our parents disappoint make me want a baby


Anak perempuan yang wajahnya cantik seperti mu, seorang anak yang penuh rasa cinta dan kebahagiaan sepertimu..
Anak perempuan yang wajahnya cantik seperti Oh Ha Ni dengan otak pas-pasan yang aku sukai
dan mata seperti orang ngantuk,
mungkin agak menggentarkan memiliki anak perempuan yang super ceroboh seperti Oh Ha Ni
A daughter whose face is beautiful looks like you, a child who overflowing with love and happiness like you..
A daughter whose pretty face looks like Oh Ha Ni with flat forehead that i like
and sleepy eyes,
probably a bit thrilling having daughter who is super clumsy and recless just like Oh Ha Ni

Kemarilah! Jika aku menggendong mu seperti ini, akankah kamu merasa lebih baik?
Jika aku mencium mu, akankah membuat semua rasa sakitnya bisa lebih ditahan?
Come here! If i hold you like this, wuldn't you feel better?
If i kiss you, wouldn't it make the pain more bearable?

Ayo kita bikin malam ini menjadi malam yang spesial.
Ayo kita buat rasa cinta ini sangat indah dan mempesona
Let's make tonight is special.
Let's make this love wonderful



Seolah-olah aku mabuk karena segelas alkohol, aku memendam wajahku dengan kulitmu yang cantik
 As if  I am drunk cause of a glass of alcohol, I bury my face with your beautiful skin

0 Comments:

Post a Comment

Followers

 

Reveal My Deepest Interest Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei